Újabb Frankenstein-történettel bővült a filmművészet: a Hibridben két tudós emberi és állati géneket kever össze, elszabadítva egy kisebb poklot, nem egészen a tudomány szent nevében.
Műfaja részben thriller, részben sci-fi, a végére véres horror, itt már inkább eltakartam a szememet. Clive (Adrien Brody) és Elsa (Sarah Polley) helyes pár, de külön-külön is izgalmas figurák, nem csupán extravagáns ruhadarabjaik és szuper dizájnos otthonuk miatt. Elhisszük nekik, hogy biokémikusnak lenni buli, amit lehet szenvedéllyel, játékosan, mégis komolyan és világszínvonalon művelni. Némi kattantság és lázadó gén is kell hozzá, persze épp e kettő sodorja őket bajba. Kettejük közül Elsa a vezéregyéniség, nem csak párkapcsolatukban. Ő veszi rá Clive-ot, hogy folytassák titokban a kutatásokat. De míg Clive-ban a tudós kíváncsisága és világmegváltó törekvése munkál – ami olykor erősebb lehet a józanész fékjénél is –, a lány motivációja jóval összetettebb. Csak kifogás, hogy azért viszi haza és nevelgeti a hibridet, mert az életciklusát akarja vizsgálni, és mert annak több stimulációra lenne igénye. Valójában saját iszonyú gyermekkoráért kompenzál, miközben fiatal nőként fél még a családalapítástól, de egyre jobban kötődik is „gyermekéhez”.
Már előfizethet a Vasárnapi Hírekre, kattintson!