Az édeshármast talán nem a franciák találták fel, mégis a legcsodásabb filmeket – a Jules és Jimtől az Álmodozókig – ők készítik erről a nem hétköznapi, az életben mégis időnként előforduló párkapcsolati együttállásról.
Aki az Adam Sandler-vígjátékra hajazó, szerencsétlen címe ellenére megnézi a kitűnő író-rendező Jérôme Bonnell legújabb drámáját, művészien filmezett, finoman eljátszott, fülledten érzéki és kedvesen humoros történetet láthat.
Charlotte (Sophie Verbeeck) és Micha (Félix Moati) kapcsolata kiüresedett, de még túlságosan fájna elhagyniuk egymást. Az érzelmi éhség sodorja mindkettőjüket a szende, bár egyáltalán nem ártatlan Mélodie (Anaïs Demoustier) karjaiba, aki egyedüliként tudja mindkettőjük titkát, és zavarodott kismadárként csapong a két túlfűtött, szenvedélyes szerető, orgazmus és ideg-összeroppanás között. Ám őt sem kell félteni, egyre magabiztosabban vált a csábító és az elcsábított szerepek közt, egyre izgalmasabbá téve a „játékot”.
A karakterek nincsenek túlságosan kidolgozva, de nem is az számít, kik ők, hanem hogy mi történik velük, és a cselekmény erős sodrása magával tudja ragadni a nézőt. A pompás komikus jelenetektől és a vérpezsgető erotikától könnyednek tűnik, mégsem súlytalan a helyzet drámaisága, hiszen egy fővel többen vannak egy kapcsolathoz, és valaki óhatatlanul sérülni fog, ha kiderül az igazság. Egy rövid időre azért eljátszhatunk a gondolattal, vajon működhet-e hármasban is, és nem csak a titkolózás és a rejtőzködés adja-e a románc varázsát? A végső meglepetés-fordulat talán túlságosan könnyen feloldja a konfliktust, másrészről épp ez a gyönyörű benne, hogy a szerelemnek nem kell szükségképpen véráldozatokkal járnia, az igaz szeretet nem a kitartó szenvedés, hanem a szépen elengedés művészete.
Már előfizethet a Vasárnapi Hírekre, kattintson!