Megkérdeztük Galambos Péter rendezőt, rendezőt, aki Bereményi Géza Shakespeare királynője című darabját vitte színre a Városmajori Szabadtéri Színpadon, Udvaros Dorottyával a…
Nem múlhat el úgy nyár a magyar színházi életben, hogy az uborkaszezonként megélt meleg hónapokban vígjátékra ítélt, színházra éhező nézők serege ne botlana úton-útfélen…
Markáns, jelentésteli tér fogad bennünket az Örkény új bemutatóján. Velünk szemben megannyi ajtónyílás – a korlátlannak tűnő lehetőségek birodalma. A falakon dzsungelmintás…
Színi kritikát írni kétféleképpen lehet: rögvest az előadás után, amikor még friss az élmény, vagy napokkal később, amikor az ember már jól megrágta, körüljárta, megbeszélte és…
Május 18–22. között a Thália nagyszínpadán Alceste kritizál, aztán egy polgár urizál Molière vezényletére, majd Buborékok pukkannak és Bolondok táncolnak.
Munkatársunktól | 2016. május 18.
Május 18–22. között a Thália nagyszínpadán Alceste kritizál, aztán egy polgár urizál Molière vezényletére, majd Buborékok pukkannak és Bolondok táncolnak.
Vannak megfejthetetlenül sikeres és hasonlóan sikertelen előadások. Ilyen A nyomorultak is. Az 1980-as párizsi bemutató nem váltott ki túlzott érdeklődést, öt évvel később Londonban…
Az ember azt hinné, hogy a nőnek öltözött férfi poénja már rég kifáradt humorséma; leginkább az Irigy Hónaljmirigy otromba ripacskodása villanhat be ebben a kategóriában.
Ambrus Mária díszletének csíkos mintázata olykor megmozdulni látszik. Holott, ugye, nem. A Föld is állni látszik, a Nap körülöttünk forogni. Ám egy ideje tudjuk, minden látszat…